تهیه و تدوین طرح کسب و کار
نحوه شرکت در کارگاه:
معرفی کارگاه:
شاید یکی از دردناکترین مواردی که میتوان گفت، این است که در هر پنج سال، از هر ۱۰ کسبوکاری که ایجاد میشود، ۷ مورد آنها منجر به شکست میشوند که این امر میتواند بر اثر برآورد نامناسب در مطالعات بازار، تحلیل رقبا، تحلیل مالی و ساختار مدیریتی باشد که این خود به دلیل نداشتن و یا ناقص بودن طرح کسبوکار و یا همان Business Plan است و لذا یک طرح کسبوکار، نوشتهای توصیفی و جامع در مورد کسبوکار یک موسسه است. این طرح حاوی گزارشی دقیق در خصوص تولیدات یا خدمات شرکت، روشهای تولید بازار و مشتریان، استراتژی بازاریابی، منابع انسانی، تشکیلات، نیاز به زیرساختها و تامین نیازهای مالی، منابع تامین مالی و نحوه استفاده از آنها است. میتوان گفت شروع یک کسبوکار بدون طرح کاری نادرست است، اما واقعیت این است که یک طرح کسبوکار برای هر کسبوکار و با توسعه آن در طول زمان تغییر خواهد کرد و هر کسبوکار خاص ممکن است به عنوان اهداف خود طرحهای چندگانه کسبوکار را تغییر دهد. هدف این کارگاه، کمک به طراحی یک ساختار مناسب در زمینه تجارت و کسبوکار است.
اهداف کارگاه:
هدف این است که کابران بعد از برگزاری کارگاه بتوانند با مفاهیم و قوانین این حوزه آشنا شوند.
طرح کسب و کار چیست؟
اهمیت یادگیری تهیه و تدوین طرح کسبوکار چیست؟
تفاوت آن با مدل کسبوکار و طرح توجیهی ارائه شده
زمان بندی کارگاه:
تاریخ شروع برگزاری: 1403/10/03 ساعت شروع: 12:28:00تاریخ پایان برگزاری: 1403/10/03 ساعت پایان: 14:00:00
تاریخ شروع ثبت نام: 1403/10/01 ساعت شروع: 18:28:00
تاریخ پایان ثبت نام: 1403/10/03 ساعت پایان: 23:59:00
آخرین مهلت انصراف: 1403/10/03-18:28:00
برنامه برگزاری کارگاه :
موضوع | سخنران | تاریخ و ساعت شروع | تاریخ و ساعت پایان |
---|---|---|---|
تهیه و تدوین طرح کسب و کار | خانم گلستان رئیسی | 12:00:00 1403/10/03 | 14:00:00 1403/10/03 |
هزینه و نوع ثبت نام:

گروه های مخاطب: هيأت علمی ، کارمندان ، دانشجویان ، کارشناسان پژوهشی ،
مکان برگزاری کارگاه: https://www.skyroom.online/ch/medilam/htdc
ارتباط با مسئول برگزاری کارگاه: خانم مهندس رستمی کارشناس مرکز رشد واحدهای فناور
ظرفیت کلی: 150